Adiyiah Resmen KARŞIYAKAMIZDA
Pazartesi havalimanında 1000 lerce taraftarımızla karşıladığımız ve Kutsal Topraklara getirdiğimiz Milandan Transferimiz Adiyiah Karşıyakamız için savaşacağı İmzayı attı.
Kısacası bu 2 günde yaşananlar şu şekilde. Adiyiah Fransa’dan bir kulübe gönderilecekti. Şube Başkanımız Nazım Torbaoğlu’nun kişisel girişimleri sayesinde Milan Kulüp Başkanı Adriano Galliani kendi cebinden fazladan 100 bin Euro ödeyerek oyuncunun KARŞIYAKAMIZA gelmesini sağladı.
URL: http://www.kskcarsi.org/?p=5082
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder